1060160555 |
Llegir per aprendre (primària) |
2020-2021 |
Assessorament. Educació Primària |
|
|
|
19/10/2020 - 31/5/2021 (21 hores) de 13:00h a 14:00h |
|
ESC Turó del Cargol |
|
av. Coll de Portell, 56 (Barcelona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
LPAP Llegir per aprendre (primària)
|
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació per aprofundir en l’eix de la competència lectora: llegir per aprendre.
|
| |
Objectius |
Identificar les necessitats de l’alumne en les activitats de lectura des de les diferents àrees.
Analitzar, millorar i aplicar activitats de lectura des de la perspectiva de l’alumne i seguint el model lector.
Incorporar l’ensenyament de les estratègies de comprensió en les activitats de lectura a les àrees.
|
| |
Continguts |
La competència lectora i el model lector a les àrees: lector, text, i activitat.
La intervenció docent en el procés lector.
Perspectiva de l’alumne.
Estratègies de lectura.
Text expositiu, lectura crítica.
|
| |
Formador/a |
Teresa Forcada
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Revisió, planificació i elaboració d’activitats de lectura des de les àrees d’aprenentatge.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Primària: mestres de CM i CS.
|
| |
E-mail |
mforcada@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
19/10/2020 |
1300 |
1400 |
Sessió 2 |
dilluns |
09/11/2020 |
1300 |
1400 |
Sessió 3 |
dilluns |
23/11/2020 |
1300 |
1400 |
Sessió 4 |
dilluns |
14/12/2020 |
1300 |
1400 |
Sessió 5 |
divendres |
18/12/2020 |
1300 |
1400 |
Sessió 6 |
dilluns |
08/02/2021 |
1300 |
1400 |
Sessió 7 |
dilluns |
22/02/2021 |
1300 |
1400 |
Sessió 8 |
dilluns |
08/03/2021 |
1300 |
1400 |
Sessió 9 |
dilluns |
22/03/2021 |
1300 |
1400 |
Sessió 10 |
dilluns |
31/05/2021 |
1300 |
1400 |
|
| |